Etichete

Apologize (1) Care (2) Chance (1) Disappointment (1) Faith (1) Forgive (1) Hope (2) Love (3) Never Surrender (1) Nothing (1) Plan (2) Promise (1) Sad (1) Smile (1) Why ? (1) Will (1) Wrong (2)

sâmbătă, 7 august 2010

El schimbă vieţi

,, La vârsta de 13 ani făceam parte dintr-o banda!
Haşişul, berea şi drogurile ilegale îmi dădeau sentimente intense de plăcere. 
Intram deseori în probleme, conflictele şi luptele erau obişnuite.
Lucrurile urmau intotdeauna aceeaşi cale: arestare, proces, condamnare şi închisoare - 
sau de multe ori, doar o amendă. Dar nimic nu ajuta.
Ieşeam din închispoare şi mă întorceam direct la vechile obiceiuri.
Nici un magazin nu era în siguranţă când eram în apropiere. Furam în mod constant.
Era îngrozitor. Apoi un accident grav - am lovit un stâlp de telefon.
Unul dintre noi a murit. Eram şocat. După ce am ieşit din spital am căutat de lucru  - 
am avut slujbe sporadice ici şi colo. Apoi ne-a venit o idee grozavă - vom fi muzicieni - 
să facem o formaţie! Băutul în exces la petrecerile la care cântam m-a făcut alcoolic.
Eram prins în acele lanţuri - era o catastrofă! 
Apoi a venit încurcătura cu armata.
Tovarăşul meu secret era alcoolul - apoi au venit şi drogurile.
Eram atât de dus încât nici nu îmi mai puteam scrie numele!
La 26 de ani, eram pierdut. Umflat de droguri, cântăream 99 de kg.
Apoi am început să delirez... renunţarea era oribilă.
Era un iad. În timpul acestei perioade îngrozitoare, cineva mi-a vorbit despre Isus.
Adânc în lăuntrul meu, am simţit că ce spunea despre Isus era adevărat.
Au continuat să spună că Isus este viu şi mă iubeşte. 
Cuvintele lor îmi străpungeau inima ca nişte săgeţi şi am început să am
încredere in ei.
Am început să mă deschid cu grijă până ce am spus totul, absolut totul, pe masă.
Am recunoscut viaţa mea păcătoasă, vina şi robia şi l-am rugat pe Isus să mă ierte.
Hotărârea mea era fermă: dacă viaţa mea avea să aibă sens, atunci Isus trebuie să o preia
în totalitate. Şi, uimitor, m-a luat în stăpânire!
M-a eliberat de robia faţă de alcool şi droguri. Instantaneu!
Imediat, toată vina mea a dispărut.
Lumina şi bucuria mi-au inundat viaţa. Puterea dragostei lui Dumnezeu m-a făcut o persoană
complet nouă!
Şi acum? Am o căsnicie fericită. Avem trei copii. Privesc viitorul cu curaj pentru că ştiu că
Isus călăuzeşte şi conduce viaţa familiei noastre.''


Hans Gerd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu